Tårnagentkveld i Otrøy kyrkje

Tårnagentkveld i Otrøy kyrkje

Publisert: - Oppdatert: 14.02.2021 kl 15:52

Tårnagentkveld i Otrøy kyrkje tysdag 9. februar.

Kjempeflott ski- og akedag

Nord-Heggdal:

Kjempeflott ski- og akedag

Publisert: - Oppdatert: 14.02.2021 kl 15:45

Både born og vaksne storkosa seg på ein kjempeflott ski- og akedag på Nord-Heggdal søndag ettermiddag.

Fylkespolitikarane fordelte 77 mill. kroner til kulturlivet

Fylkespolitikarane fordelte 77 mill. kroner til kulturlivet

Publisert:

– Det er viktigare enn nokon gong å støtte opp om det breie mangfaldet av kulturaktivitet i fylket vårt, seier Joakim Skaar, fungerande leiar av kultur-, næring- og folkehelseutvalet i Møre og Romsdal fylkeskommune.

Nydeleg vinterhelg i Midsund

Nydeleg vinterhelg i Midsund

Publisert:

Det har vore ei nydeleg vinterhelg i Midsund. Desse stemningsbilda foretel litt om det.

Søkje tilskot til friluftsliv eller andre kulturtiltak?

Søkje tilskot til friluftsliv eller andre kulturtiltak?

Publisert:

Møre og Romsdal fylkeskommune har fleire tilskot ute no, med søknadsfrist i februar.

Rauk ut, får ny sjanse i «wildcard»-finalen

Beate Lech:

Rauk ut, får ny sjanse i «wildcard»-finalen

Publisert: - Oppdatert: 18.01.2021 kl 18:41

Artisten Beady Belle, eller Beate Lech om du vil, opptrådde med melodien «Playing With Fire» i Melodi Grand Prix laurdag kveld. Der møtte ho artisten Stina Talling (17) i første duell. Lech tapte denne duellen med færre stemmer enn Talling, men får ein ny sjanse i «wildcard»-finalen 13. ...

- No håpar eg at eg har dykk i ryggen!

Slik stemmer du i MGP 2021:

- No håpar eg at eg har dykk i ryggen!

Publisert:

Beate Lech, eller Beady Belle som er artistnamnet, håper lesarane av Midsundingen stemmer på ho i kveld. Lokalavisa gir deg her oppskrifta på korleis du då skal gå fram.

Kåra til årets regionbyggar 2020

Stikk UT!

Kåra til årets regionbyggar 2020

Publisert:

–Stikk Ut! har bidrege til å gjere innbyggarane i fylket kjende med, og stolte av sitt eige fylke. Det er eit tilbod for alle i Møre og Romsdal, uavhengig av geografi, alder og sosiale forhold. Med nesten ein million registrerte turar i 2020, er Stikk Ut! eit viktig folkehelsetiltak, sa ...

Syng eigenprodusert låt i Melodi Grand Prix

Beate Lech:

Syng eigenprodusert låt i Melodi Grand Prix

Publisert: - Oppdatert: 11.01.2021 kl 16:06

- Katta ut av sekken!!!! MGP 2021!!! Oh yes. Er med i første delfinale allereie på laurdag, skriv Beste Lech på si eiga Facebook-side. Låten ligg ute på alle straumetenester, «Playing with fire».

Kalkun til 8 personar

SMAK:

Kalkun til 8 personar

Publisert:

Vinay Tangen deler sine beste triks for å få kalkunen skikkelig saftig! Hans tradisjon med kalkun kombinerer det beste frå to verdener, saftig kalkun med amerikansk «stuffing» og masse deilig tilbehør av norske grønnsaker som sylta rødkål, ovnsbakt blomkål med julekrydder og rosenkål med ...

Reportasjer om krigen i julenummeret av Midsundingen

Reportasjer om krigen i julenummeret av Midsundingen

Publisert:

- Her hadde mange flinke 7. klassinger laget interessante reportasjer og intervju, sier Kjell Strømme til lokalavisen.

Fin julehøgtid

Fin julehøgtid

Publisert: - Oppdatert: 11.02.2021 kl 20:39

Det har vore ei flott jul for den som har vore med på gudstenester i Otrøy kyrkje og Nord-Heggdal Kapell, enten fysisk tilstades eller via direkte strauming på Midsund kyrkjelyd si Facebookside.

God jul frå Midsundingen

God jul frå Midsundingen

Publisert:

Midsundingen vil ønskje alle våre abonnentar og lesarar ei riktig god og fredfull julehøgtid.

Førstegangsjeger med suksess

Førstegangsjeger med suksess

Publisert:

Mali Stormyr Misund (21) har suksess som førstegangsjeger. Ho tok jegerprøva i sommar, og har så langt i år skote 7 dyr. I dag, onsdag 23. desember, er jakta over for i år.

Påmelding til gudstenester i jula

Påmelding til gudstenester i jula

Publisert:

På grunn av begrensing i talet på deltakarar har Den Norske Kirke opna for påmelding til dei fleste gudstenester i advent og jul. Gå inn på www.molde.kirken.no for å tinge plass på gudstenester i Molde kommune.

Juleavisa ute i dag

Juleavisa ute i dag

Publisert:

I dag får alle våre abonnentar juleavisa i postkassa eller på nettet. Kos deg med ei variert avis i julemodus!

Fekk besøk av fjøsnissen og nissemor

Midsund Montessoriskule:

Fekk besøk av fjøsnissen og nissemor

Publisert:

Midsund Montessoriskule fortel om koseleg besøk på skulen av fjøsnissen og nissemor frå Nordheim Gard fredag.

Gamalt frå Midsund 2020

Nytt årsskrift ute:

Gamalt frå Midsund 2020

Publisert: - Oppdatert: 01.12.2020 kl 16:25

Midsund slekt- og historielag er ute med nytt årsskrift, "Gamalt frå Midsund 2020". Boka kan kjøpast hos Heimeindustrien på Midsundsenteret, og er eit godt julegåvetips.

Flott juleforestilling med kulturskulen

Flott juleforestilling med kulturskulen

Publisert: - Oppdatert: 29.11.2020 kl 22:17

Det vart to juleforestillingar med kulturskulen i år. Laurdag 28. november kunne ein først oppleve ein rein konsert, og så var det duka for både dans og musikk i neste forestilling.

Avlyser julemøte

Midsund Pensjonistlag:

Avlyser julemøte

Publisert:

Neste onsdag, 25. november, skulle Midsund Pensjonistlag hatt julemøte på Midsund Gjestestove. Situasjonen med koronaviruset gjer at styret i det lokale pensjonistlaget vel å avlyse medlemsmøte.

Lokal strykar spelte i Batnfjord

Lokal strykar spelte i Batnfjord

Publisert:

Onsdag kveld var det kulturskulekonsert i Batnfjorden Samfunnshus. I slutten av månaden står Midsund for tur.

Det blir nytt tak

Bygdheim Forsamlingshus:

Det blir nytt tak

Publisert:

Prosjektet er fullfinansiert og der blir nytt tak på Bygdheim Forsamlingshus. Bygg Kompetanse AS startar prosjektet i april neste år.

"Åkerland" med live-konsert på Facebook

Publisert:

I dag vart koronareglane brått strengare att. Kva varmar vel då betre enn ein visekveld rett heim i stova? Trioen "Åkerland" frå Aurskog-Høland med Midsund-bassist Lars Tormod Jenset presenterte fire låtar live frå flotte lokale på Øsken gård.

Lykkelig slutt for villkattane

Lykkelig slutt for villkattane

Publisert:

Hugsar du reportasjen om villkattane ved Romsdal Processing for ei tid tilbake? Katrine Blø Einang prøvde å fange fleire villkattar som gøymde seg i pallestablane ved bedrifta i Midsund sentrum. Alle fem villkattane er fanga, og historia fekk ein lykkelig slutt for alle.

Stemningsfull konsert i Otrøy kyrkje

Kyrkjelydsdagane 2020:

Stemningsfull konsert i Otrøy kyrkje

Publisert: - Oppdatert: 05.11.2020 kl 21:03

Artisten Stig Ulv frå Ørsta på Sunnmøre leverte ein stemningsfull og vakker konsert i Otrøy kyrkje søndag kveld.